ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 23 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 8 |
پرسشنامه مهارت های شناختی و فراشناختی
از آنجا که این پژوهش به دنبال ساخت تست مهارت های شناختی و فراشناختی است، مراحل زیر برای ساخت آن انجام شد:
- گرد آوری نظریه های مربوط به مهارت های شناختی و فراشناختی
- تهیه ویژگی ها و عناصر تشکیل دهنده مهارت های شناختی و فراشناختی
- تهیه گویه های اولیه مقیاس های شناختی و فراشناختی
- تهیه فرم نیمه تجربی مهارت های شناختی و فراشناختی
- بررسی روائی محتوائی مقیاسهای فرم نیمه تجربی با استفاده از نظرخواهی از متخصصان
- اجرای فرم نیمه تجربی بر نمونه کوچکی از دانشجویان در مرحله مطالعه مقدماتی
- محاسبه ضرایب اعتبار، میانگین و انحراف استاندارد مقیاس ها
-محاسبه میانگین و انحراف استاندارد سوال ها
- اعمال اصلاح سوال ها در صورت لزوم
- تهیه فرم تجربی نهایی
- اجرای فرم تجربی نهایی بر نمونه اصلی
- محاسبه اعتبار مقیاس ها و کل تست
-محاسبه روائی تست مهارت های شناختی و فراشناختی
- مقایسه نمره های دختران و پسران دانشجو