پی فایل

بهترین و عالی در ارائه فایل

پی فایل

بهترین و عالی در ارائه فایل

دانلود پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار خدمات کامپیوتری PARADIS

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار خدمات کامپیوتری PARADIS در 12 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 28
فرمت فایل doc
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار خدمات کامپیوتری PARADIS

فروشنده فایل

کد کاربری 6017
کاربر

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار خدمات کامپیوتری PARADIS در 12 صفحه ورد قابل ویرایش



مشخصات طرح

عنوان:

خدمات کامپیوتری PARADIS

تاریخ تاسیس 1/1/1385

آدرس: سراه گوهردشت ، کوی کارمندان شمالی نبش کوچه ششم شرقی ، پلاک 20،طبقه دوم



ماموریت

- راه اندازی وتاسیس یک موسسه خدماتی

- تامین درآمد واستقلال اقتصادی

- خدمت به جامعه

- رشد و پویایی فرهنگی و اجتماعی


تعریف وتوصیف کسب وکار

خدمات کامپیوتری مرکزی است که به انجام کلیه کارهای کامپیوتری اقدام میکند که این خدمات عبارتند از پرینت،رایت CD،طراحی انواع کارت ها درابعاد بیشتر ،اسکن،فروش انواع CD و فلاپی های مختلف انجام میشود .


اسناد ومدارک

مجوزها : مجوز کسب ،اماکن واصناف

مشخصات کامل مدیر همراه با فتوکپی شناسنامه ومدرک تحصیلی

تعهد نامه


تامین سرمایه

1) گرفتن وام

2) کمک از خانواده

3) پس انداز قبلی

4) ارث از فامیل


دانلود پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید روغن خام (روغن نباتی)

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید روغن خام (روغن نباتی)در 35 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی صنایع غذایی
بازدید ها 64
فرمت فایل doc
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید روغن خام (روغن نباتی)

فروشنده فایل

کد کاربری 6017
کاربر

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید روغن خام (روغن نباتی)در 35 صفحه ورد قابل ویرایش


خلاصه اجرایی (مدیریتی):

تأسیس یک واحد تولید روغن خام از دانه های روغنی مثال تخم پنبه، سویا، آفتابگردان، کلزا و ذرت

برای احداث و ایجاد یک واحد تولید روغن خام نیاز به تأسیسات و ماشین آلات خاص این ماده غذایی می باشد و مراحل ایجاد و تأسیس یک واحد تولید روغن خام بشرح زیر می باشد:

1- برای شروع و رسمیت واحد بایستی ابتدا یک واحد و یا شرکت را به ثبت شرکتها معرفی و آن را به ثبت رساند.

2- سرمایه اولیه مورد نیاز جهت راه اندازی یک واحد تولیدی در حدود پنج میلیارد ریال (000/000/000/5 ریال)

1/2- خرید زمین مورد نیاز

2/2- احداث تأسیسات از قبیل سالن تولید، انبارها و تأمین برق مورد نیاز

3/2- احداث و ایجاد تأسیسات جانبی از قبیل ساختمان اداری، باسکول، مخازن ذخیره و نگهداری روغن خام

4/2- سرمایه در گردش مورد نیاز جهت خرید مواد اولیه

5/2- امکانات و نیروهای لازم جهت ایجاد فرآیند تولید محصول و بازاریابی فروش و عرضه محصول تولید شده



بیان آرمان های کسب و کار:

این شرکت به تولید ساخت روغن های مایع و جامد در اندازه های مختلف می پردازد و کارکنان باید با نحوه تولید روغن و استفاده از دستگاه های آنجا آشنایی داشته باشند و به نحو احسنت و بر مبنای تقاضا روغن ها را وارد بازار کرده و مورد استفاده متقاضیان نمود.



بیان ماموریت کسب و کار:

در اول کار باید اقدام به گرفتن اخذ مجوز نمود و سپس به خرید زمین و دستگاه ها و ماشینهای مورد نظر پرداخت و شرکت را، راه اندازی نمود.



مزیت های رقابتی مدیریتی

هرکس به کار خود بیشترین توجه کند و در نهایت رضایت به انجام برساند.

1- پاداش به کارکنان برای کار بیشتر

2- حق الزحمه به کارکنانی که در زمینه ای تخصص دارند.



تحلیل SWOT (قوت- ضعف- فرصت- تهدید)

الف: SO (قوت- فرصت)

1- استفاده از روغن به صورت متفاوت

2- متنوع بودن طعم روغن از دانه ها

ب: ST (قوت- تهدید)

1- خوب بودن و زیاد بودن روغن در قوطی های مورد نظر.

2- به فروش رساندن با قیمت پایین

ج: WO (ضعف- فرصت)

1- آشنا نبودن کارگر با استفاده از دستگاه.

2- آوردن یک متخصص و آموزش به کارگران.

د: WT (ضعف- تهدید)

آشنا نبودن کارگر با دستگاه و علاقه نداشتن به یادگیری



تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و...)

به علت اینکه ما اولین سالی است که در بازار شروع به کار کرده ایم هنوز کیفیت تولیدی رقبا و سابقه کاری آنها در بین متقاضیان زیاد است و ما هم با استفاده از بالا بردن تبلیغ و کیفیت و معرفی محصول خود می توانیم به هدفمان برسیم.

استراتژی بازاریابی

1- استراتژی محصول

یکی از استراتژی های بازاریابی کیفیت و استاندارد بودن محصول تولید شده می باشد.

2- استراتژی قیمت

و همچنین استراتژی قیمت (بُعد مناسب بودن تِست) در استراتژی بازاریابی بسیار مؤثر می باشد. یعنی در صورت ارزانتر بودن قیمت محصول امکان ایجاد رقابت مناسب با محصول مشابه را به وجود می آورد.

3- استراتژی مکان

مکان در استراتژی بازاریابی بدین صورت که هر قدر به بازار مصرف نزدیک تر باشد امکان رقابت هم از بعد کیفیتی و هم از بُعد کمّی و همچنین از بُعد قیمت (ارزانتر بودن) بسیار مؤثر خواهد بود.

4- استراتژی توزیع

توزیع مناسب و به موقع باعث بوجود آمدن بازار مصرف محصول در حد انتظار خواهد بود.

5- استراتژی جذب مشتری

استفاده از تبلیغات از طریق تلویزیون و رسانه های جمعی- دادن یک کیلو بیشتر به متقاضی هنام خرید با مبلغ پایین به عنوان اشانتیون.



توصیف محصولات و خدمات (از بعد فنی)

قطعاً در بازار مصرف محصولات و یا خدماتی مورد استقبال قرار خواهند گرفت که از هر نظر رضایت مشتری (خریدار) را جلب نماید. به این صورت که جامعه (بازار مصرف) ما در حال حاضر از بُعد فنی به دنبال محصولات و یا خدماتی است که از نظر کیفیت آیتم های مورد نظر مصرف کننده را تأمین و همچنین از نظر قیمت نیز در سطح مورد نظر در *** مشتری باشد.


دانلود پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید رب گوجه فرنگی

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید رب گوجه فرنگی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی صنایع غذایی
بازدید ها 36
فرمت فایل doc
حجم فایل 50 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید رب گوجه فرنگی

فروشنده فایل

کد کاربری 6017
کاربر

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید رب گوجه فرنگی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش


مشخصات تهیه کننده طرح


خلاصه اجرایی (مدیریتی):

در این طرح، سعی شده که برای یک واحد تولیدی رب گوجه فرنگی ارزیابی سرمایه، بازار کار و اشتغالزائی بررسی گردد.

در بخش ارزیابی سرمایه گذاری طرح، سعی شده از حداقل امکانات لازم جهت تولید استعلام نرخ و نوع صورت گرفته و سپس هزینه شود.

در بخش بازار کار، تمام عوامل مؤثر بر تولید مطلوب و عرضه و فروش محصول بررسی شود تا سهم بیشتری از بازار در اختیار گرفته شود.

اشتغالزائی طرح نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم بررسی شده و سعی شده با عدم اتلاف سرمایه در بخش های دیگر اشتغالزایی مستقیم بیشتر مد نظر قرار گیرد.



بیان آرمان های کسب و کار:

هدف ابتدایی از این طرح، پیدا کردن روش های توجیه پذیر در مورد تولید با کیفیت ربّ گوجه فرنگی است به طوری که این محصول بتواند ضمن عرضه در سطح وسیع بازار به خوبی از لحاظ کیفیت پاسخگوی پسند مشتری باشد.



بیان ماموریت کسب و کار:

مأموریت این طرح اشتغالزایی مناسب، کیفیت عالی تولید و رقابت کیفی و نرخی با دیگر رقباست. مهمترین اصل این طرح 3 عنصر سرمایه گذاری بهتر، کیفیت محصول، و اشتغالزائی است.




مزیت های رقابتی مدیریتی

مدیریت سرمایه امروزه بعنوان یکی از مهمترین اصول سرمایه گذاری می باشد و منظور از آن هزینه کردن در مواردی که ضروری است می باشد. لذا این مدیریت اجازه می دهد که با قیمت تمام شده کمتر به جنگ رقبا رفت و کیفیت به عنوان یک شاخص دیگر که البته مهمترین شاخص تولیدات می باشد دست ما را در سبقت از رقبا باز می گذارد.




تحلیل SWOT (قوت- ضعف- فرصت- تهدید)

الف: SO (قوت- فرصت)

گنجایش بازار این فرصت را فراهم کرده که ظرفیت تولید را بالا برد.

ب: ST (قوت- تهدید)

این ظرفیت بالا علاوه بر این که شاید بتوان در حال حاضر پاسخگو باشد ولی در آینده با تک محصول نمی توان به سهم بازار امیدوار بود.

ج: WO (ضعف- فرصت)

ضعف سیستم سوخت رسانی این فرصت را فرام کرده تا در آینده با بهره گیری از نعمت گاز بتوان این نقیصه را برطرف کرد.

د: WT (ضعف- تهدید)

ضعف در تهیه مواد اولیه مرغوب خود تهدیدی سنگین به شمار می رود به طوری که عدم وجود مواد اولیه مرغوب امکان دستیابی به تولید مرغوبتر را دور از دسترس خواهد کرد.



تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و...)

رقبای تولید کننده از نظر تعداد زیاد بوده بخصوص تولید کنندگان قدیمی و پویای حال حاضر صنعت حجم بیشتری از بازار را در خود جای داده اند. رقبای بالقوه نیز زیاد است وجود دارند شرکت هایی که در حال اخذ مجوزهای لازم جهت تولید می باشند. توان این رقبا بدلیل سهولت دسترسی به امکانات بالای تولید زیاد می باشد.

استراتژی بازاریابی

1- استراتژی محصول

سعی شده محصولی تولید گردد که تمام پارامترهای بهداشتی و کیفی در آن لحاظ گردد و با کمترین برگشت پذیری مواجه باشد.

2- استراتژی قیمت

سعی شده که به نسبت رقبا با پایین آوردن هزینه ها و کم کردن قیمت تمام شده و با کمترین سود ممکن محصول وارد بازار گردد.

3- استراتژی مکان

سعی شده با توجه به وفور یا کمبود تولید کنندگان در هر منطقه و نیز بیشینه مصرف جهت فروش مکان یابی شود.

4- استراتژی توزیع

توزیع در سطح وسیع عوامل کل فروش و فروشگاه ها یا پخش و عرضه مواد غذایی

5- استراتژی جذب مشتری

ابتدا توجه به کیفیت مطلوب، بسته بندی مناسب و تبلیغات محیطی


دانلود پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار ایجاد جایگاه سوخت CNG

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار ایجاد جایگاه سوخت CNG در 14 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی صنعتی
بازدید ها 36
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار ایجاد جایگاه سوخت CNG

فروشنده فایل

کد کاربری 6017
کاربر

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار-ایجاد جایگاه سوخت CNG در 14 صفحه ورد قابل ویرایش

1. صنعت و فضای کلان اقتصادی

1.1. پیرامون صنعت مورد نظر توضیح دهید:

مکانهای سوخت گیری CNGدر گذشته در کشور ما رونق فراوانی نداشته واز آنهااستقبال چندانی نمی شده است.ولی امروزه با گذشت زمان وپیشرفت توسعه حمل و نقل و اهمیت ان در جوامع بشری و زندگی انسان و همچنین کاهش بنزین به عنوان یک عضو اصلی در صنعت حمل و نقل بشر بر این فکر بوده است که از گاز به عنوان سوخت خودرو ها و سایر وسایل نقلیه عمومی و شخصی استفاده شود.

وضعیت هر یک از شاخص‌های ذیل را در صنعت مذکور مشخص نمایید:

1.1.1. امکان ورود به صنعت:

امکان ورود به این صنعت نیاز به ریسک و سرمایه گذاری بالا داردو حداقل سرمایه اولی مورد نیاز آن یک قطعه زمین در مکانی مناسب میباشد.

1.1.2. قدرت چانه‌زنی تامین‌کنندگان:

چون دولت تامین کننده مواد اولیه(گاز مورد نیاز) برای این جایگاه و سایر جایگاهها میباشد به همین دلیل قدرت چانه زنی تامین کنندگان در این کاریکسان میباشد

1.1.3. قدرت چانه‌زنی مشتریان:

چون این کار هنوز خیلی زیاد نشده و رقبای ما کم وبخاطر اینکه

ما در مکان مناسب که محل تردد مشتریان می باشد مستقر هستیم در اولویت انتخاب های آنهاقرار می گیریم .

1.1.4. شدت رقابت در صنعت:

با توجه به اینکه ورود به این کسب و کار آسان می باشد و متقاضیان ورود به این کسب و کار مورد حمایت دولت قرار می گیرندبه همین دلیل در آینده شدت رقابت زیاد می باشد ولی رقبای بالفعل ما در حال حاضر کم می باشند.

شدت رقابت در این صنعت با توجه به افزایش روز افزون نیاز به جایگاههای سوخت گیری CNGزیاد میباشد و هر کس با داشتن انگیزه و امکانات کافی برای ورود به این کار می تواند رقیب بالقوه ما باشد.

1.1.5. امکان وجود کالاهای جانشین:

1.1.6. برای این کارمیتوان کالاهای جانشینی از جمله: بنزین وانرژی خورشیدی وانرژی الکتریکی وهیدروژن و دوچرخه رامی توان نام برد.

1.2. مهمترین معضل یا مشکلی که محصول یا شرکت شما قادر است در صنعت مرتفع نماید چیست؟

با توجه به توسعه استفاده از گاز CNGبه جای بنزین واینکه بنزین موجب بسیاری از آلودگی های هوا می باشد و با توجه به مصوبه های جدید دولت در خصوص گاز سوز شدن خودروهای جدید وقدیمی و هم چنین کم بودن تعداد این جایگاهها در سطح شهر ما با احداث یک جایگاه جدیدبسیاری ازمشکلات از قبیل: کم بودن تعداد این جایگاههاو آلودگی هوا که بخاطر وجود بنزین رخ می دهد را به حداقل می رسانیم وان شاءالله که بتوانیم در اینده با احداث جایگاههای سوخت گیری CNG بیشتری این مشکلات را به صفر برسانیم.

2. مشخصات شرکت

2.1. ساختار قانونی شرکت شما چگونه است؟ (موسسه/سهامی خاص/ تعاونی/...)

این کسب و کار به صورت شخص حقیقی اداره می گردد.

2.2. چشم انداز شرکت شما چیست؟

به امید روزی که با گازسوز شدن همه خودروها شهری سالم و پاکیزه داشته باشیم وبتوانیم با احداث جایگاههای بیشتر در سطح شهرباعث صرفه جویی در زمان و مصرف سوخت مردم بشویم.

.3.3بهترین محل برای تاسیس شرکت شما در چه محلی است؟

بهترین محل در مسیر بزرگراهها و جاده هاو مکانهایی که اطراف آن منطقه باز می باشدتااز موانعی که برای احداث این کار رخ

می دهد مثل نارضایتی همسایگان و... جلوگیری شود.

2.3. آیا به جز دفتر اصلی به مکان‌های دیگری مانند انبار و یا کارگاه نیازمندید؟

بله نیاز به یک دفتر کوچک در مکان این جایگاه می باشد.

2.4. مساحت پیش‌بینی شده برای هر یک از بخش‌های مورد نظر شما در شرکت چقدر است؟

300m3 برای جایگاه سوخت گیری 10m برای دفتر و امور مالی

آیا امکان تامین مواد اولیه در محل پیش‌بینی شده وجود خواهد داشت؟

با توجه به اینکه دارای امکانات زیادی می باشد و کسب و کار ما در یکی از بزرگراههای این شهر احداث می شودامکان تامین مواد اولیه می باشد.

2.5. آیامشتریان از محل پیش‌بینی شده تردد خواهند نمود؟

بله چون این کسب و کار برای رفع نیاز مشتریان در حال تردد در جاده ها و بزرگراهها احداث شده است.

2.6. آیا نیروی کار ماهر در نزدیکی محل شرکت وجود دارد؟

بله به دلیل اینکه مراکز آموزش عالی بسیاری در سطح مشهدوجود داردکه اقدام به پرورش نیروی متخصص می کنند ودانشجویان زیادی در این زمینه در حال تحصیل هستند بنابراین نیروی کار ماهر در نزدیکی این کسب و کار وجود دارد.

2.7. آیا شرکت شما دارای استاندارد و یا گواهینامه فعالیت از محل خاصی است؟

بله این شرکت دارای گواهینامهISO 9001 از شرکت استاندارد و جواز کسب و کار از اداره کار و امور اجتماعی می باشد.

3. برنامه مدیریت

3.1. مدیر عامل شرکت را معرفی نمایید:

4. برنامه بازار و بازاریابی

4.1. کسب و کار شما با کدامیک از شاخص‌های کلان اقتصادی مرتبط است؟

با توجه به اینکه سوخت CNGباعث کاهش مصرف بنزین وکاهش واردات بنزین می شودکسب و کار ما جزء تولید ناخالص ملی به حساب می آید.

4.2. کسب و کار شما در راستای کدامیک از برنامه‌های ملی و یا منطقه‌ای است؟

به دلیل اینکه کسب وکار ما جزء برنامه های تبصره 13 می باشد و دولت به این برنامه ها اهمیت می دهد بنابراین کسب وکار ما یکی از برنامه های ملی می باشد.

4.3. پیش بینی بازار بالقوه شما بر حسب ریال چقدر است؟ (محاسبات ذکر شود)

10800*156*1*3000= 5054400000

4.4. وضعیت بازار پیش‌روی شما چگونه است؟ (انبساط، ثبات، انقباض) به دلیل افزایش خودروهای گازسوز و همچنین کاهش بنزین و سهمیه بندی شدن آن واینکه نیاز مردم به گاز به عنوان سوخت خودرو افزایش می یابد بازار پیش روی ما انبساط دارد.

4.5. تعداد نوبت خرید برای هر مشتری چند بار در سال است؟

حداکثر تعداد نوبت خرید برای هر مشتری 260 بار در هفته و حداقل آن 52بار در سال می باشد میانگین آنه 156 بار در سال می باشد.

5. برنامه تولید

5.1. مهمترین تامین کنندگان شما چه کسانی هستند؟

دولت – سازمان بهینه سازی مصرف سوخت – تولید کنندگان پمپ های گاز و فشار شکن گاز

5.2. فرآیندهای کلیدی تولید و یا ارائه خدمات خود را بیان نمایید:

تامین سوخت مورد نیاز خودروهای مشتریان

5.3. برای توزیع محصول خود از چه روشی استفاده می‌نمایید؟

مستقیما از طریق جایگاههای سوخت گیری

5.4. برنامه شما برای توسعه محصول چیست؟

با توجه به اینکه این صنعت در حال پیشرفت است وما در آینده با افزایش تقاضا روبرو خواهیم شدبااحداث جایگاههای سوخت گیری بیشتروتوسعه این جایگاهها سعی بر توسعه محصول خود داریم.

5.5. ملاحظات زیست محیطی کسب و کار شما چیست ؟

به دلیل اینکه ما سوخت سالمتری نسبت به بنزین به مردم ارائه می دهیم باعث کاهش آلودگی هوا می شویم.